Виставка HANDMADE-Expo кожного сезону збирає багато учасників. Ми пропонуємо новачкам та досвідченим експонентам виставок список із простих дій, які забезпечують максимальний ефект від виставки. Сподіваємося, що поради, які ми зібрали, будуть корисні усім, незалежно від досвіду участі у виставках і Вашого напрямку діяльності.
РОБОТА З ОРГАНІЗАТОРАМИ
√ Ваш стенд незалежно від його розташування (є він кутовим чи лінійним), потрібно зробити помітним і привабливим для відвідувачів.
Необхідно, щоб Ваша продукція була відкрита для потоку відвідувачів, огляд не повинен закриватися людиною, яка працює на стенді, обладнанням і т.п.
Дуже добре, коли стенді є “фішка” – експонат, який імовірно приверне уваги відвідувачів.
Надмірно велика кількість продукції на стенді так само погана, як і її нестача.
Освітлення експонатів на стенді зайвим не буває – яскраве світло завжди привертає до собе увагу.
√ До виставки узгодьте із організаторами параметри стенду і сплануйте розміщення Вашої продукції та рекламних матеріалів. Подбайте про наявність, або замовте необхідне додаткове обладнання. Це полегшить Вам оформлення стенда і розміщення продукції в день заїзду на виставку.
√ Уточніть у організаторів прогнозовану кількість учасників та відвідувачів виставки та заздалегідь підготуйте необхідну кількість рекламних листівок, візиток, прайсів. Кваліфіковані організатори відкрито дають таку інформацію щодо виставки як: статистичні показники кількості й складу відвідувачів та учасників, динаміку зростання виставки, напрямок інтересів потенційних клієнтів. Тому при виборі заходу зверніть увагу на статистику виставок минулих років.
√ Ефективною можливістю залучення додаткової уваги до Вашої компанії є проведення семінарів і презентаційних заходів під час виставки. Ми готові надати майданчик і анонсувати подію до і під час виставки.
√ Не забувайте! Ми завжди анонсуємо участь компаній на своєму сайті та на сторінках заходу – обов’язково надсилайте Ваші новини, рекламні фотографії, презентацію Вашої участі у виставці, новинки, заходи, пропозиції про співпрацю і т.п.
√ Уточніть у свого менеджера про додаткову рекламу в каталозі, можливості розсилки, аудіорекламу на виставці та інше.
Взаємодійте з організаторами, бо наша загальна мета – максимально ефективна участь кожного експонента.
РОБОТА З КЛІЄНТАМИ ДО ВИСТАВКИ
√ Виставка це прекрасний привід нагадати про себе і зустрітися зі своїми клієнтами. Надішліть персонального листа кожному своєму клієнтові із запрошенням відвідати Ваш стенд під час виставки.
√ Зробіть сертифікат, який Ваш клієнт зможе обміняти на подарунок на Вашому стенді.
√ Перед виставкою збільште свою активність в соцмережах і на сайті, розміщуйте більше залучаючого контенту і не забудьте запросити клієнтів відвідати Ваш стенд на виставці.
√ Оновіть всю інформацію про Вашу компанію, продукцію, торгову марку на сайті і в соцмережах. Люди, які познайомляться з Вами на виставці, продовжать формувати свою думку про бренд, знайшовши Вас в інтернеті.
РОБОТА ПІД ЧАС ВИСТАВКИ
√ Визначте цілі участі (продаж продукції, корисні знайомства, реклама, пошук партнерів, які здійснюють закупівлі і т.п.) і під час виставки орієнтуйтеся на них.
√ Зробіть свій стенд гостинним і відкритим – кожен відвідувач заслуговує на увагу і ввічливе вітання. Дайте відвідувачеві озирнутися (5-10 секунд), а потім делікатно почніть спілкування. Пам’ятайте, що відвідувачу завжди легше зав’язати розмову з людиною, яка, так само як і він, стоїть. Стійте до відвідувачів лицем, будьте кожної миті готові до розмови та знайомства з відвідувачем стенду. Залучайте відвідувачів, що йдуть повз, зайти на стенд. Користуйтеся почуттям гумору).
√ Намагайтеся не тільки розповісти про ваші товари, а дайте можливість відвідувачеві ознайомитися з вашим товаром ближче, побути в ролі експерта. Відзначайте найбільш актуальні питання з боку відвідувачів, та в подальшому включайте цю інформацію в свою розповідь про особливості товару. Також використовуйте цей зворотний зв’язок для подальшого розвитку, поліпшення якості, розширення асортименту продукції.
√ Влаштовуйте конкурси, лотереї та розіграші. Це допоможе вам залучити до свого стенду більше людей і виглядати виграшно на тлі конкурентів.
√ Зберіть контакти, як у відвідувачів стенду, так і у інших учасників.
√ Слідкуйте за програмою виставки, відвідуйте семінари та спілкуйтеся з великою кількістю людей на виставці. Це збільшить ваші шанси знайти потенційних клієнтів.
√ Забезпечте на своєму стенді порядок протягом всіх днів виставки.
√ Пам’ятайте, що відвідувачі орієнтуються на офіційні години роботи виставки. Забезпечте відкритість стенду та присутність на ньому Ваших представників від самого відкриття виставки до завершення роботи. Зустріньте Ваших потенційних клієнтів посмішкою в будь-який час насиченого виставкового дня.
РОБОТА ПІСЛЯ ВИСТАВКИ
√ Протягом тижня після виставки зв’яжіться з кожним відвідувачем стенду, який залишив свої контакти. Можливо, хтось втратив вашу візитку або не може зв’язатися з вами.
√ Так як e-mail лист може не дійти адресату, зателефонуйте потенційним клієнтам, нагадайте про себе, повідомте, наприклад, про дії промоакції, купон на яку він отримав на виставці.
√ Подякуйте відвідувачів Вашого стенду в соцмережах.
√ Проаналізуйте, наскільки вам вдалося досягти поставлених цілей участі у виставці, а також опрацювати зворотний зв’язок від відвідувачів стенду, зв’яжіться з організаторами і залиште свої відгуки та пропозиції.
Пам’ятайте, що аксіома будь-якої успішної рекламної дії:
Ефективне охоплення цільової аудиторії + Якісна рекламна пропозиція = Зростання продажів з довгостроковим ефектом.
Чек-лист учасника в форматі pdf для друку
Якщо Ви ще не встигли зареєструватися для участі на виставці HANDMADE-Expo, пропонуємо Вам зручний і швидкий спосіб – онлайн-форма реєстрації:
