fbpx

Учасникам

Потрібно брати участь!

Наша мета — ваш максимальний результат від участі у виставці HANDMADE-Expo і одержання всіх переваг у просуванні на ринку art&hobby і в сегменті авторських виробів.

Надійне партнерство

Кожен заявлений розділ виставки підкріплений реальною роботою c цільовою аудиторією виставки, яка дає відчутний результат для кожного учасника.

Індивідуальна робота

Повідомте нам про бажання заявити про себе, ми обов’язково запропонуємо вам оптимальний варіант участі у виставці, рекламні можливості, які працюють до, під час і після заходу.

Гарантований трафік стенду

Регулярне оновлення і збільшення бази професійних відвідувачів і масштабна рекламна кампанія забезпечують багатотисячну відвідуваність виставки.

Зручний, визнаний майданчик

Для презентації продукції необхідній цільовій аудиторії, встановлення прямих контактів виробників, дистриб’юторів з постачальниками, представниками роздрібної продукції та кінцевими споживачами.

Висока віддача від участі у виставці

Стабільно високий показник кількості постійних учасників виставки впевнено заявляє про успішні результати участі компаній у попередніх виставках.

Відвідувачі виставки

Керівний склад компаній, що займаються оптовою та роздрібною торгівлею товарами для рукоділля, творчого хобі, дитячої творчості, сувенірної продукції, менеджери по закупівлі спеціалізованих магазинів, майстерні, представники інтернет-магазинів, хобі шкіл, організатори СП, майстри та приватні особи, які захоплюються творчістю і рукоділлям.

Статистика

Handmade_expo

Статистика виставки

Міжнародний виставковий центр

Організатор ПП “Український Подіум”

Учасники

Склад учасників

  • Майстри і майстерні — 63%
  • Територія бізнесу — 35%
  • Профільні медіа — 2%

Склад учасників бізнес-експозиції

  • Виробники — 38%
  • Дистриб'ютори — 27%
  • Оптово-роздрібні компанії — 25%
  • Послуги — 10%
  • Постійні учасники
  • Нові учасники

Учасники бізнес-експозиції

  • Постійні учасники — 85%
  • Нові учасники — 15%

Учасники експозиції майстрів

  • Постійні учасники — 74%
  • Нові учасники — 26%

Відвідувачі виставки

Handmade_expo

Цілі бізнес-відвідувачів

Ознайомитися з тенденціями і новинками ринку Art & Hobby 73%
Знайти нових постачальників 80%
Зустрітися з партнерами 47%
Здійснити оптову закупівлю 65%
Участь у семінарах 22%

Цілі індивідуальних споживачів на виставці:

Придбати товари для рукоділля та творчості 88%
Придбати вироби майстрів та дизайнерів 60%
Ознайомитись з новинками 70%

Інтереси бізнес-відвідувачів

Вишивка нитками 43%
Декор 41%
Вишивка бісером 36%
Сувеніри 29%
Дизайнерський одяг 24%
Іграшки ручної роботи 24%
Живопис 17%
Пряжа, в'язання 28%
Аксесуари, біжутерія ручної роботи 26%
Вишивка стрічками 22%
Товари для дитячої творчості 24%
Етновироби 17%
Рами, багети, обладнання 18%
Кераміка 17%
Бісер 20%
Валяння 17%
Етноодяг 14%
Декупаж 19%
Скрапбукінг 14%
Виробництво натуральної косметики 15%
Різьблення по дереву 15%
Ковка 12%
Ткацтво 15%
Миловаріння 16%
Ліплення 12%
Печворк 14%
Мереживоплетіння 8%
Орігамі, квілінг 8%
Писанкарство 6%
Батик 9%

Інтереси споживачів

Вишивка нитками 58%
Вишивка бісером 48%
Декор 33%
Пряжа, в'язання 30%
Аксесуари, біжутерія ручної роботи 28%
Сувеніри 28%
Дизайнерський одяг 24%
Іграшки ручної роботи 25%
Етновироби 22%
Вишивка стрічками 16%
Товари для дитячої творчості 18%
Декупаж 20%
Живопис 20%
Виробництво натуральної косметики 20%
Бісероплетіння 24%
Етноодяг 21%
Кераміка 16%
Рами, багети, обладнання 18%
Валяння 14%
Миловаріння 15%
Печворк 12%
Скрапбукінг 10%
Ліплення 11%
Ковка 11%
Ткацтво 11%
Різьблення по дереву 12%
Мереживоплетіння 9%
Писанкарство 7%
Орігамі, квілінг 6%
Батик 8%

Враження учасників

Ми працюємо одночасно з сотнями людей, і тут маленька частина їхніх вражень про роботу з нами

Успішна участь у виставці. На замітку учасникам!

Виставка  наближається. Ви зареєструвалися, обрали стенд, обговорили всі організаційні питання з організаторами. Начебто, все вже зроблено, можна готуватися і чекати виставку. Але досвідчені учасники виставки знають, що ряд простих дій забезпечують максимальний ефект. Сьогодні організатори пропонують експонентам не просто участь у виставковому заході, а практично комплексну рекламну кампанію, тобто беручи участь в виставці, Ви отримаєте більший ефект до, під час і після виставки.

Сподіваємося, що поради, які ми зібрали, будуть корисні усім, незалежно від досвіду участі у виставках і Вашого напрямку діяльності.

Робота з організаторами

  •  Ваш стенд, незалежно від його розташування (є він кутовим чи лінійним), потрібно зробити помітним і привабливим для відвідувачів.
    Необхідно, щоб Ваша продукція була відкрита для потоку відвідувачів, огляд не повинен закриватися людиною, яка працює на стенді, обладнанням і т.п.
    Дуже добре, коли на стенді є “фішка” – експонат, який ймовірно приверне увагу відвідувачів.
    Надмірно велика кількість продукції на стенді так само погана, як і її нестача.
    Освітлення експонатів на стенді зайвим не буває – яскраве світло завжди привертає до себе увагу.
  •  До виставки узгодьте із організаторами параметри стенду і сплануйте розміщення Вашої продукції та рекламних матеріалів. Подбайте про наявність, або замовте необхідне додаткове обладнання. Це полегшить Вам оформлення стенду і розміщення продукції в день заїзду на виставку.
  •  Уточніть у організаторів прогнозовану кількість учасників та відвідувачів виставки та заздалегідь підготуйте необхідну кількість рекламних листівок, візиток, прайсів. Кваліфіковані організатори відкрито дають таку інформацію щодо виставки як: статистичні показники кількості й складу відвідувачів та учасників, динаміку зростання виставки, напрямок інтересів потенційних клієнтів. Тому при виборі заходу зверніть увагу на статистику виставок минулих років.
  •  Ефективною можливістю залучення додаткової уваги до Вашої компанії є проведення семінарів і презентаційних заходів під час виставки. Ми готові надати майданчик і анонсувати подію до і під час виставки.
  •  Не забувайте! Ми завжди анонсуємо участь компаній на своєму сайті та на сторінках заходу, включаємо анонси в Дайджест – обов’язково надсилайте Ваші новини, рекламні фотографії, презентацію Вашої участі у виставці, новинки, заходи, пропозиції про співпрацю і т.п.
  •  Уточніть у свого менеджера про додаткову рекламу в каталозі, можливості розсилки, аудіорекламу на виставці та інше.

Взаємодійте з організаторами, бо наша загальна мета – максимально ефективна участь кожного експонента.

Робота з клієнтами до виставки

  • Виставка – це прекрасний привід нагадати про себе і зустрітися зі своїми клієнтами. Надішліть персонального листа кожному своєму клієнтові із запрошенням відвідати Ваш стенд під час виставки.
  • Зробіть сертифікат, який Ваш клієнт зможе обміняти на подарунок на Вашому стенді.
  • Перед виставкою збільште свою активність в соцмережах і на сайті, розміщуйте більше залучаючого контенту і не забудьте запросити клієнтів відвідати Ваш стенд на виставці.
  • Оновіть всю інформацію про Вашу компанію, продукцію, торгову марку на сайті і в соцмережах. Люди, які познайомляться з Вами на виставці, продовжать формувати свою думку про бренд, знайшовши Вас в інтернеті.

Робота під час виставки

  •  Визначте цілі участі (продаж продукції, корисні знайомства, реклама, пошук партнерів, які здійснюють закупівлі і т.п.) і під час виставки орієнтуйтеся на них.
  •  Зробіть свій стенд гостинним і відкритим – кожен відвідувач заслуговує на увагу і ввічливе вітання. Дайте відвідувачеві озирнутися (5-10 секунд), а потім делікатно почніть спілкування. Пам’ятайте, що відвідувачу завжди легше зав’язати розмову з людиною, яка, так само як і він, стоїть. Користуйтеся почуттям гумору).
  •  Намагайтеся не тільки розповісти про ваші товари, а дайте можливість відвідувачеві ознайомитися з вашим товаром ближче, побути в ролі експерта. Відзначайте найбільш актуальні питання з боку відвідувачів, та в подальшому включайте цю інформацію в свою розповідь про особливості товару. Також використовуйте цей зворотний зв’язок для подальшого розвитку, поліпшення якості, розширення асортименту продукції.
  • Влаштовуйте конкурси, лотереї та розіграші. Це допоможе Вам залучити до свого стенду більше людей і виглядати виграшно на тлі конкурентів.
  • Зберіть контакти, як у відвідувачів стенду, так і у інших учасників.
  • Слідкуйте за програмою виставки, відвідуйте семінари та спілкуйтеся з великою кількістю людей на виставці. Це збільшить Ваші шанси знайти потенційних клієнтів.

Робота після виставки

  •  Протягом тижня після виставки зв’яжіться з кожним відвідувачем стенду, який залишив свої контакти. Можливо, хтось втратив Вашу візитку або не може зв’язатися з Вами.
  •  Так як e-mail лист може не дійти адресату, зателефонуйте потенційним клієнтам, нагадайте про себе, повідомте, наприклад, про дію промоакції, купон на яку він отримав на виставці.
  •  Подякуйте відвідувачів Вашого стенду в соцмережах.
  •  Проаналізуйте, наскільки Вам вдалося досягти поставлених цілей участі у виставці, а також опрацювати зворотній зв’язок від відвідувачів стенду, зв’яжіться з організаторами і залиште свої відгуки та пропозиції.

Пам’ятайте, що аксіома будь-якої успішної рекламної дії: Ефективне охоплення цільової аудиторії + Якісна рекламна пропозиція = Зростання продажів з довгостроковим ефектом.