Учасникам

Потрібно брати участь!

Наша мета — ваш максимальний результат від участі у виставці HANDMADE-Expo і одержання всіх переваг у просуванні на ринку art&hobby і в сегменті авторських виробів.

Надійне партнерство

Кожен заявлений розділ виставки підкріплений реальною роботою c цільовою аудиторією виставки, яка дає відчутний результат для кожного учасника.

Індивідуальна робота

Повідомте нам про бажання заявити про себе, ми обов’язково запропонуємо вам оптимальний варіант участі у виставці, рекламні можливості, які працюють до, під час і після заходу.

Гарантований трафік стенду

Регулярне оновлення і збільшення бази професійних відвідувачів і масштабна рекламна компанія забезпечують багатотисячну відвідуваність виставки.

Зручний, визнаний майданчик

Для презентації продукції необхідній цільовій аудиторії, встановлення прямих контактів виробників, дистриб’юторів з постачальниками, представниками роздрібної продукції та кінцевими споживачами.

Висока віддача від участі у виставці

Стабільно високий показник кількості постійних учасників виставки впевнено заявляє про успішні результати участі компаній у попередніх виставках.

Відвідувачі виставки

Керівний склад компаній, що займаються оптовою та роздрібною торгівлею товарами для рукоділля, творчого хобі, дитячої творчості, сувенірної продукції, менеджери по закупівлі спеціалізованих магазинів, майстерні, представники інтернет-магазинів, хобі шкіл, організатори СП, майстри та приватні особи, які захоплюються творчістю і рукоділлям.

Статистика

Handmade_expo

4 – 7 березня 2020

Міжнародний виставковий центр

Організатори ПП “Український Подіум”

Кількість учасників — 224
Учасники виставки »»

Кількість відвідувачів — 12 985

Учасники

Склад учасників

  • Майстри і майстерні — 75%
  • Територія бізнесу — 21%
  • Профільні медіа — 4%

Склад учасників бізнес-експозиції

  • Виробники — 38%
  • Дистриб'ютори — 27%
  • Оптово-роздрібні компанії — 25%
  • Послуги — 10%
  • Постійні учасники
  • Нові учасники

Учасники бізнес-експозиції

  • Постійні учасники — 74%
  • Нові учасники — 26%

Учасники експозиції майстрів

  • Постійні учасники — 59%
  • Нові учасники — 41%

Відвідувачі виставки

Partic-total_ua

Цілі бізнес-відвідувачів

Ознайомитися з тенденціями і новинками ринку Art & Hobby 71%
Знайти нових постачальників 70%
Зустрітися з партнерами 34%
Здійснити оптову закупівлю 60%
Участь у семінарах 28%

Цілі індивідуальних споживачів на виставці:

Придбати товари для рукоділля та творчості 91%
Придбати вироби майстрів та дизайнерів 53%
Ознайомитись з новинками 63%
Відвідати семінари та майстер-класи 32%
Надихнутись конкурсними роботами та арт-експозиціями:)) 20%

Інтереси бізнес-відвідувачів

Вишивка нитками 40%
Декор 39%
Вишивка бісером 37%
Сувеніри 32%
Дизайнерський одяг 29%
Іграшки ручної роботи 27%
Живопис 25%
Пряжа 25%
Аксесуари, біжутерія ручної роботи 25%
Вишивка стрічками 24%
Товари для дитячої творчості 22%
Етновироби 21%
Рами, багети, обладнання для багеток 19%
Кераміка 19%
Бісер 19%
Валяння 18%
Етноодяг 17%
Декупаж 17%
Скрапбукінг 14%
Виробництво натуральної косметики 14%
Різьба по дереву 14%
Ковка 13%
Ткацтво 13%
Миловаріння 12%
Ліплення 11%
Печворк 11%
Мереживоплетіння 9%
Орігамі, квілінг 7%
Писанкарство 7%
Інші напрями 2%

Інтереси споживачів

Вишивка нитками 59%
Вишивка бісером 51%
Декор 31%
Пряжа, в'язання 28%
Аксесуари, біжутерія ручної роботи 26%
Сувеніри 26%
Дизайнерський одяг 23%
Іграшки ручної роботи 22%
Етновироби 22%
Вишивка стрічками 21%
Товари для дитячої творчості 21%
Декупаж 20%
Живопис 20%
Виробництво натуральної косметики 19%
Бісероплетіння 17%
Етноодяг 17%
Кераміка 15%
Рами, багети, обладнання для багеток 14%
Валяння 13%
Миловаріння 13%
Печворк 11%
Скрапбукінг 10%
Ліплення 9%
Ковка 9%
Ткацтво 9%
Різьба по дереву 8%
Мереживоплетіння 8%
Писанкарство 6%
Орігамі, квілінг 6%
Інші напрями 4%

Враження учасників

Ми працюємо одночасно з сотнями людей, і тут маленька частина їхніх вражень про роботу з нами

Успішна участь у виставці. На замітку учасникам!

Виставка  наближається. Ви зареєструвалися, обрали стенд, обговорили всі організаційні питання з організаторами. Начебто, усе вже зроблено, можна готуватися і чекати виставку. Але досвідчені учасники виставки знають, що ряд простих дій забезпечують максимальний ефект. Сьогодні організатори пропонують експонентам не просто участь у виставковому заході, а практично комплексну рекламну кампанію, тобто беручи участь в виставці, Ви отримаєте більший ефект до, під час і після виставки.

Сподіваємося, що поради, які ми зібрали, будуть корисні усім, незалежно від досвіду участі у виставках і Вашого напрямку діяльності.

Робота з організаторами

  •  Ваш стенд незалежно від його розташування (є він кутовим чи лінійним), потрібно зробити помітним і привабливим для відвідувачів.
    Необхідно, щоб Ваша продукція була відкрита для потоку відвідувачів, огляд не повинен закриватися людиною, яка працює на стенді, обладнанням і т.п.
    Дуже добре, коли стенді є “фішка” – експонат, який імовірно приверне уваги відвідувачів.
    Надмірно велика кількість продукції на стенді так само погана, як і її нестача.
    Освітлення експонатів на стенді зайвим не буває – яскраве світло завжди привертає до собе увагу.
  •  До виставки узгодьте із організаторами параметри стенду і сплануйте розміщення Вашої продукції та рекламних матеріалів. Подбайте про наявність, або замовте необхідне додаткове обладнання. Це полегшить Вам оформлення стенда і розміщення продукції в день заїзду на виставку.
  •  Уточніть у організаторів прогнозовану кількість учасників та відвідувачів виставки та заздалегідь підготуйте необхідну кількість рекламних листівок, візиток, прайсів. Кваліфіковані організатори відкрито дають таку інформацію щодо виставки як: статистичні показники кількості й складу відвідувачів та учасників, динаміку зростання виставки, напрямок інтересів потенційних клієнтів. Тому при виборі заходу зверніть увагу на статистику виставок минулих років.
  •  Ефективною можливістю залучення додаткової уваги до Вашої компанії є проведення семінарів і презентаційних заходів під час виставки. Ми готові надати майданчик і анонсувати подію до і під час виставки.
  •  Не забувайте! Ми завжди анонсуємо участь компаній на своєму сайті та на сторінках заходу, включаємо анонси в Дайджест – обов’язково надсилайте Ваші новини, рекламні фотографії, презентацію Вашої участі у виставці, новинки, заходи, пропозиції про співпрацю і т.п.
  •  Уточніть у свого менеджера про додаткову рекламу в каталозі, можливості розсилки, аудіорекламу на виставці та інше.

Взаємодійте з організаторами, бо наша загальна мета – максимально ефективна участь кожного експонента.

Робота з клієнтами до виставки

  • Виставка це прекрасний привід нагадати про себе і зустрітися зі своїми клієнтами. Надішліть персонального листа кожному своєму клієнтові із запрошенням відвідати Ваш стенд під час виставки.
  • Зробіть сертифікат, який Ваш клієнт зможе обміняти на подарунок на Вашому стенді.
  • Перед виставкою збільште свою активність в соцмережах і на сайті, розміщуйте більше залучаючого контенту і не забудьте запросити клієнтів відвідати Ваш стенд на виставці.
  • Оновіть всю інформацію про Вашу компанію, продукцію, торгову марку на сайті і в соцмережах. Люди, які познайомляться з Вами на виставці, продовжать формувати свою думку про бренд, знайшовши Вас в інтернеті.

Робота під час виставки

  •  Визначте цілі участі (продаж продукції, корисні знайомства, реклама, пошук партнерів, які здійснюють закупівлі і т.п.) і під час виставки орієнтуйтеся на них.
  •  Зробіть свій стенд гостинним і відкритим – кожен відвідувач заслуговує на увагу і ввічливе вітання. Дайте відвідувачеві озирнутися (5-10 секунд), а потім делікатно почніть спілкування. Пам’ятайте, що відвідувачу завжди легше зав’язати розмову з людиною, яка, так само як і він, стоїть. Користуйтеся почуттям гумору).
  •  Намагайтеся не тільки розповісти про ваші товари, а дайте можливість відвідувачеві ознайомитися з вашим товаром ближче, побути в ролі експерта. Відзначайте найбільш актуальні питання з боку відвідувачів, та в подальшому включайте цю інформацію в свою розповідь про особливості товару. Також використовуйте цей зворотний зв’язок для подальшого розвитку, поліпшення якості, розширення асортименту продукції.
  • Влаштовуйте конкурси, лотереї та розіграші. Це допоможе вам залучити до свого стенду більше людей і виглядати виграшно на тлі конкурентів.
  • Зберіть контакти, як у відвідувачів стенду, так і у інших учасників.
  • Слідкуйте за програмою виставки, відвідуйте семінари та спілкуйтеся з великою кількістю людей на виставці. Це збільшить ваші шанси знайти потенційних клієнтів.

Робота після виставки

  •  Протягом тижня після виставки зв’яжіться з кожним відвідувачем стенду, який залишив свої контакти. Можливо, хтось втратив вашу візитку або не може зв’язатися з вами.
  •  Так як e-mail лист може не дійти адресату, зателефонуйте потенційним клієнтам, нагадайте про себе, повідомте, наприклад, про дії промоакції, купон на яку він отримав на виставці.
  •  Подякуйте відвідувачів Вашого стенду в соцмережах.
  •  Проаналізуйте, наскільки вам вдалося досягти поставлених цілей участі у виставці, а також опрацювати зворотний зв’язок від відвідувачів стенду, зв’яжіться з організаторами і залиште свої відгуки та пропозиції.

Пам’ятайте, що аксіома будь-якої успішної рекламної дії: Ефективне охоплення цільової аудиторії + Якісна рекламна пропозиція = Зростання продажів з довгостроковим ефектом.