Учасникам

Потрібно брати участь!

Наша мета — ваш максимальний результат від участі у виставці HANDMADE-Expo і одержання всіх переваг у просуванні на ринку art&hobby і в сегменті авторських виробів.

Надійне партнерство

Кожен заявлений розділ виставки підкріплений реальною роботою c цільовою аудиторією виставки, яка дає відчутний результат для кожного учасника.

Індивідуальна робота

Повідомте нам про бажання заявити про себе, ми обов’язково запропонуємо вам оптимальний варіант участі у виставці, рекламні можливості, які працюють до, під час і після заходу.

Гарантований трафік стенду

Регулярне оновлення і збільшення бази професійних відвідувачів і масштабна рекламна компанія забезпечують багатотисячну відвідуваність виставки.

Зручний, визнаний майданчик

Для презентації продукції необхідній цільовій аудиторії, встановлення прямих контактів виробників, дистриб’юторів з постачальниками, представниками роздрібної продукції та кінцевими споживачами.

Висока віддача від участі у виставці

Стабільно високий показник кількості постійних учасників виставки впевнено заявляє про успішні результати участі компаній у попередніх виставках.

Відвідувачі виставки

Керівний склад компаній, що займаються оптовою та роздрібною торгівлею товарами для рукоділля, творчого хобі, дитячої творчості, сувенірної продукції, менеджери по закупівлі спеціалізованих магазинів, майстерні, представники інтернет-магазинів, хобі шкіл, організатори СП, майстри та приватні особи, які захоплюються творчістю і рукоділлям.

Статистика

28 лютого – 3 березня, 2018

Міжнародний виставковий центр

Організатори ПП “Український Подіум”

Кількість учасників — 247
Учасники виставки »»

Кількість відвідувачів – 14 271

Учасники

  • Майстри і майстерні — 73%
  • Територія бізнесу — 26%
  • Профільні ЗМІ — 1%

Учасники бізнес-експозиції

  • Дистриб'ютори — 39%
  • Виробники — 44%
  • Роздріб — 12%
  • Послуги — 5%
  • Послуги — 5%

Країни - учасники

Exhibit_ua

Кількість учасників

  • Постійні
  • Нові

Учасники бізнес-експозиції

  • Постійні учасники — 71%
  • Нові учасники — 29%

Учасники експозиції майстрів

  • Постійні учасники — 43%
  • Нові учасники — 57%

Кількість відвідувачів

Осінь 2015, 14608 відвідувачів
Весна 2016, 16753 відвідувача
Осінь 2016, 16858 відвідувачів
Весна 2017, 17953 відвідувача
Осінь 2017, 17978 відвідувачів
Весна 2018, 14271 відвідувачів

Географія відвідувачів

Країни відвідувачів

Partic__hm_ua

Інформація про інтереси бізнес-відвідувачів весняної виставки 2018 року

Елементи декору 20.1%
Матеріали для декорування 18.9%
Вишивка нитками 17.4%
Аксесуари, біжутерія ручної роботи 16.4%
Дизайнерський одяг 14.9%
Декупаж 14.7%
Іграшки ручної роботи 14.5%
Вишивка бісером 14.5%
Живопис 12.9%
Етновироби 12.9%
Сувеніри 12.8%
Шиття 12.7%
Валяння 12%
Товари для дитячої творчості 11.8%
Пряжа 11.7%
Український сувенір 11.6%
В'язання 10.6%
Скрапбукінг 9.9%
Бісероплетіння 9.5%
Флористика 9.4%
Етноодяг 9.1%
Рами, багети, обладнання для багеток 9%
Ліплення 8.7%
Кераміка 8.7%
Інші види вишивки 8.5%
Різьба по дереву 8.3%
Ткацтво 8%
Вишивка стрічками 8%
Миловаріння, натуральна косметика 7.6%
Печворк 7.4%
Батік 6.7%
Скляні вироби 6.1%
Мереживоплетіння 6.1%
Ковка 5.4%
Орігамі, квілінг 5.1%
Писанкарство 4.3%
Інші напрями 3.2%

Цілі бізнес-відвідувачів

Знайти нових постачальників 65%
Ознайомитися з тенденціями і новинками ринку Art & Hobby 62.7%
Здійснити оптову закупівлю 39.6%
Зустрітися з партнерами 36.8%
Участь у семінарах 30.7%

Кількість співробітників в компаніях бізнес-відвідувачів

  • 1-2 співробітника — 32%
  • 3-10 співробітників — 44%
  • 11-49 співробітників — 13%
  • більше 50 — 11%

Посади бізнес-відвідувачів

  • Директор, підприємець, керівник — 73.3%
  • Менеджер — 17.2%
  • Дизайнер — 5.3%
  • Інший працівник, який приймає рішення — 4.2%

Враження учасників

Ми працюємо одночасно з сотнями людей, і тут маленька частина їхніх вражень про роботу з нами

Успішна участь у виставці. На замітку учасникам!

Виставка  наближається. Ви зареєструвалися, обрали стенд, обговорили всі організаційні питання з організаторами. Начебто, усе вже зроблено, можна готуватися і чекати виставку. Але досвідчені учасники виставки знають, що ряд простих дій забезпечують максимальний ефект. Сьогодні організатори пропонують експонентам не просто участь у виставковому заході, а практично комплексну рекламну кампанію, тобто беручи участь в виставці, Ви отримаєте більший ефект до, під час і після виставки.

Сподіваємося, що поради, які ми зібрали, будуть корисні усім, незалежно від досвіду участі у виставках і Вашого напрямку діяльності.

Робота з організаторами

  •  Ваш стенд незалежно від його розташування (є він кутовим чи лінійним), потрібно зробити помітним і привабливим для відвідувачів.
    Необхідно, щоб Ваша продукція була відкрита для потоку відвідувачів, огляд не повинен закриватися людиною, яка працює на стенді, обладнанням і т.п.
    Дуже добре, коли стенді є “фішка” – експонат, який імовірно приверне уваги відвідувачів.
    Надмірно велика кількість продукції на стенді так само погана, як і її нестача.
    Освітлення експонатів на стенді зайвим не буває – яскраве світло завжди привертає до собе увагу.
  •  До виставки узгодьте із організаторами параметри стенду і сплануйте розміщення Вашої продукції та рекламних матеріалів. Подбайте про наявність, або замовте необхідне додаткове обладнання. Це полегшить Вам оформлення стенда і розміщення продукції в день заїзду на виставку.
  •  Уточніть у організаторів прогнозовану кількість учасників та відвідувачів виставки та заздалегідь підготуйте необхідну кількість рекламних листівок, візиток, прайсів. Кваліфіковані організатори відкрито дають таку інформацію щодо виставки як: статистичні показники кількості й складу відвідувачів та учасників, динаміку зростання виставки, напрямок інтересів потенційних клієнтів. Тому при виборі заходу зверніть увагу на статистику виставок минулих років.
  •  Ефективною можливістю залучення додаткової уваги до Вашої компанії є проведення семінарів і презентаційних заходів під час виставки. Ми готові надати майданчик і анонсувати подію до і під час виставки.
  •  Не забувайте! Ми завжди анонсуємо участь компаній на своєму сайті та на сторінках заходу, включаємо анонси в Дайджест – обов’язково надсилайте Ваші новини, рекламні фотографії, презентацію Вашої участі у виставці, новинки, заходи, пропозиції про співпрацю і т.п.
  •  Уточніть у свого менеджера про додаткову рекламу в каталозі, можливості розсилки, аудіорекламу на виставці та інше.

Взаємодійте з організаторами, бо наша загальна мета – максимально ефективна участь кожного експонента.

Робота з клієнтами до виставки

  • Виставка це прекрасний привід нагадати про себе і зустрітися зі своїми клієнтами. Надішліть персонального листа кожному своєму клієнтові із запрошенням відвідати Ваш стенд під час виставки.
  • Зробіть сертифікат, який Ваш клієнт зможе обміняти на подарунок на Вашому стенді.
  • Перед виставкою збільште свою активність в соцмережах і на сайті, розміщуйте більше залучаючого контенту і не забудьте запросити клієнтів відвідати Ваш стенд на виставці.
  • Оновіть всю інформацію про Вашу компанію, продукцію, торгову марку на сайті і в соцмережах. Люди, які познайомляться з Вами на виставці, продовжать формувати свою думку про бренд, знайшовши Вас в інтернеті.

Робота під час виставки

  •  Визначте цілі участі (продаж продукції, корисні знайомства, реклама, пошук партнерів, які здійснюють закупівлі і т.п.) і під час виставки орієнтуйтеся на них.
  •  Зробіть свій стенд гостинним і відкритим – кожен відвідувач заслуговує на увагу і ввічливе вітання. Дайте відвідувачеві озирнутися (5-10 секунд), а потім делікатно почніть спілкування. Пам’ятайте, що відвідувачу завжди легше зав’язати розмову з людиною, яка, так само як і він, стоїть. Користуйтеся почуттям гумору).
  •  Намагайтеся не тільки розповісти про ваші товари, а дайте можливість відвідувачеві ознайомитися з вашим товаром ближче, побути в ролі експерта. Відзначайте найбільш актуальні питання з боку відвідувачів, та в подальшому включайте цю інформацію в свою розповідь про особливості товару. Також використовуйте цей зворотний зв’язок для подальшого розвитку, поліпшення якості, розширення асортименту продукції.
  • Влаштовуйте конкурси, лотереї та розіграші. Це допоможе вам залучити до свого стенду більше людей і виглядати виграшно на тлі конкурентів.
  • Зберіть контакти, як у відвідувачів стенду, так і у інших учасників.
  • Слідкуйте за програмою виставки, відвідуйте семінари та спілкуйтеся з великою кількістю людей на виставці. Це збільшить ваші шанси знайти потенційних клієнтів.

Робота після виставки

  •  Протягом тижня після виставки зв’яжіться з кожним відвідувачем стенду, який залишив свої контакти. Можливо, хтось втратив вашу візитку або не може зв’язатися з вами.
  •  Так як e-mail лист може не дійти адресату, зателефонуйте потенційним клієнтам, нагадайте про себе, повідомте, наприклад, про дії промоакції, купон на яку він отримав на виставці.
  •  Подякуйте відвідувачів Вашого стенду в соцмережах.
  •  Проаналізуйте, наскільки вам вдалося досягти поставлених цілей участі у виставці, а також опрацювати зворотний зв’язок від відвідувачів стенду, зв’яжіться з організаторами і залиште свої відгуки та пропозиції.

Пам’ятайте, що аксіома будь-якої успішної рекламної дії: Ефективне охоплення цільової аудиторії + Якісна рекламна пропозиція = Зростання продажів з довгостроковим ефектом.