Учасникам

Потрібно брати участь!

Наша мета — ваш максимальний результат від участі у виставці HANDMADE-Expo і одержання всіх переваг у просуванні на ринку art&hobby і в сегменті авторських виробів.

Надійне партнерство

Кожен заявлений розділ виставки підкріплений реальною роботою c цільовою аудиторією виставки, яка дає відчутний результат для кожного учасника.

Індивідуальна робота

Повідомте нам про бажання заявити про себе, ми обов’язково запропонуємо вам оптимальний варіант участі у виставці, рекламні можливості, які працюють до, під час і після заходу.

Гарантований трафік стенду

Регулярне оновлення і збільшення бази професійних відвідувачів і масштабна рекламна компанія забезпечують багатотисячну відвідуваність виставки.

Зручний, визнаний майданчик

Для презентації продукції необхідній цільовій аудиторії, встановлення прямих контактів виробників, дистриб’юторів з постачальниками, представниками роздрібної продукції та кінцевими споживачами.

Висока віддача від участі у виставці

Стабільно високий показник кількості постійних учасників виставки впевнено заявляє про успішні результати участі компаній у попередніх виставках.

Відвідувачі виставки

Керівний склад компаній, що займаються оптовою та роздрібною торгівлею товарами для рукоділля, творчого хобі, дитячої творчості, сувенірної продукції, менеджери по закупівлі спеціалізованих магазинів, майстерні, представники інтернет-магазинів, хобі шкіл, організатори СП, майстри та приватні особи, які захоплюються творчістю і рукоділлям.

Початок реєстрації на весняну виставку HANDMADE-Expo 2020 розпочнеться у другій половині листопада. Приєднуйтесь до нас в соцмережах, будьте в курсі новин

 

Статистика

Handmade_expo

25 – 28 вересня 2019

Міжнародний виставковий центр

Організатори ПП “Український Подіум”

Кількість учасників — 269
Учасники виставки »»

Кількість відвідувачів — 14 227

з 14 країн та всіх регіонів України

Учасники

Склад учасників

  • Майстри і майстерні — 67%
  • Територія бізнесу — 28%
  • Профільні медіа — 5%

Склад учасників бізнес-експозиції

  • Виробники — 51%
  • Дистриб'ютори — 22%
  • Оптово-роздрібні компанії — 17%
  • Послуги — 5%
  • Постійні учасники
  • Нові учасники

Учасники бізнес-експозиції

  • Постійні учасники — 76%
  • Нові учасники — 24%

Учасники експозиції майстрів

  • Постійні учасники — 51%
  • Нові учасники — 49%

Відвідувачі виставки

Напрямок діяльності компаній бізнес-відвідувачів

  • Продаж товарів для рукоділля, творчості — 43%
  • Продаж готових виробів — 33%
  • Виробництво — 24%

Країни відвідувачів

Географія відвідувачів з України

Тенденція до збільшення бізнес-відвідувачів з областей:

  • Київ — 36%
  • Київська область — 26%
  • Інші області — 38%

Інтереси бізнес-відвідувачів

Вишивка нитками 38%
Вишивка бісером 37%
Вишивка стрічками 29%
Пряжа 29%
Дизайнерський одяг 28%
Декор 25%
Етновироби 23%
Моделювання та пошиття 22%
Етноодяг 21%
Товари для дитячої творчості 18%
Аксесуари, біжутерія ручної роботи 17%
Кераміка 17%
Рами, багети, обладнання для багеток 16%
Сувеніри 15%
Живопис 14%
Іграшки ручної роботи 13%
Валяння 13%
Бісероплетіння 13%
Ковка 12%
Миловаріння, натуральна косметика 12%
Декупаж 11%
Печворк 10%
Скрапбукінг 10%
Різьба по дереву 9%
Мереживоплетіння 9%
Флористика 8%
Ткацтво 8%
Орігамі, квілінг 5%
Ліплення 5%
Інші напрями 3%

Інтереси споживачів

Вишивка нитками 53%
Вишивка бісером 43%
Декор 34%
Аксесуари, біжутерія ручної роботи 29%
Пряжа 28%
Вишивка стрічками 24%
Іграшки ручної роботи 21%
Товари для дитячої творчості 19%
Дизайнерський одяг 19%
Кераміка 19%
Сувеніри 18%
Етновироби 16%
Декупаж 16%
Миловаріння, натуральна косметика 16%
Моделювання та пошиття 15%
Етноодяг 15%
Живопис 15%
Валяння 14%
Бісероплетіння 14%
Скрапбукінг 11%
Ткацтво 11%
Рами, багети, обладнання для багеток 9%
Ковка 9%
Печворк 9%
Флористика 9%
Мереживоплетіння 8%
Різьба по дереву 7%
Ліплення 6%
Орігамі, квілінг 5%
Інші напрями 5%

Цілі бізнес-відвідувачів

Ознайомитися з тенденціями і новинками ринку Art & Hobby 82%
Знайти нових постачальників 73%
Зустрітися з партнерами 65%
Здійснити оптову закупівлю 40%
Участь у семінарах 32%

Індивідуальні споживачі на виставці

Придбали товари для рукоділля та творчості 80%
Придбали вироби майстрів та дизайнерів 57%
Ознайомились з новинками 68%
Відвідали семінари та майстер-класи 32%
Надихнулись :)) 68%

Враження учасників

Ми працюємо одночасно з сотнями людей, і тут маленька частина їхніх вражень про роботу з нами

Успішна участь у виставці. На замітку учасникам!

Виставка  наближається. Ви зареєструвалися, обрали стенд, обговорили всі організаційні питання з організаторами. Начебто, усе вже зроблено, можна готуватися і чекати виставку. Але досвідчені учасники виставки знають, що ряд простих дій забезпечують максимальний ефект. Сьогодні організатори пропонують експонентам не просто участь у виставковому заході, а практично комплексну рекламну кампанію, тобто беручи участь в виставці, Ви отримаєте більший ефект до, під час і після виставки.

Сподіваємося, що поради, які ми зібрали, будуть корисні усім, незалежно від досвіду участі у виставках і Вашого напрямку діяльності.

Робота з організаторами

  •  Ваш стенд незалежно від його розташування (є він кутовим чи лінійним), потрібно зробити помітним і привабливим для відвідувачів.
    Необхідно, щоб Ваша продукція була відкрита для потоку відвідувачів, огляд не повинен закриватися людиною, яка працює на стенді, обладнанням і т.п.
    Дуже добре, коли стенді є “фішка” – експонат, який імовірно приверне уваги відвідувачів.
    Надмірно велика кількість продукції на стенді так само погана, як і її нестача.
    Освітлення експонатів на стенді зайвим не буває – яскраве світло завжди привертає до собе увагу.
  •  До виставки узгодьте із організаторами параметри стенду і сплануйте розміщення Вашої продукції та рекламних матеріалів. Подбайте про наявність, або замовте необхідне додаткове обладнання. Це полегшить Вам оформлення стенда і розміщення продукції в день заїзду на виставку.
  •  Уточніть у організаторів прогнозовану кількість учасників та відвідувачів виставки та заздалегідь підготуйте необхідну кількість рекламних листівок, візиток, прайсів. Кваліфіковані організатори відкрито дають таку інформацію щодо виставки як: статистичні показники кількості й складу відвідувачів та учасників, динаміку зростання виставки, напрямок інтересів потенційних клієнтів. Тому при виборі заходу зверніть увагу на статистику виставок минулих років.
  •  Ефективною можливістю залучення додаткової уваги до Вашої компанії є проведення семінарів і презентаційних заходів під час виставки. Ми готові надати майданчик і анонсувати подію до і під час виставки.
  •  Не забувайте! Ми завжди анонсуємо участь компаній на своєму сайті та на сторінках заходу, включаємо анонси в Дайджест – обов’язково надсилайте Ваші новини, рекламні фотографії, презентацію Вашої участі у виставці, новинки, заходи, пропозиції про співпрацю і т.п.
  •  Уточніть у свого менеджера про додаткову рекламу в каталозі, можливості розсилки, аудіорекламу на виставці та інше.

Взаємодійте з організаторами, бо наша загальна мета – максимально ефективна участь кожного експонента.

Робота з клієнтами до виставки

  • Виставка це прекрасний привід нагадати про себе і зустрітися зі своїми клієнтами. Надішліть персонального листа кожному своєму клієнтові із запрошенням відвідати Ваш стенд під час виставки.
  • Зробіть сертифікат, який Ваш клієнт зможе обміняти на подарунок на Вашому стенді.
  • Перед виставкою збільште свою активність в соцмережах і на сайті, розміщуйте більше залучаючого контенту і не забудьте запросити клієнтів відвідати Ваш стенд на виставці.
  • Оновіть всю інформацію про Вашу компанію, продукцію, торгову марку на сайті і в соцмережах. Люди, які познайомляться з Вами на виставці, продовжать формувати свою думку про бренд, знайшовши Вас в інтернеті.

Робота під час виставки

  •  Визначте цілі участі (продаж продукції, корисні знайомства, реклама, пошук партнерів, які здійснюють закупівлі і т.п.) і під час виставки орієнтуйтеся на них.
  •  Зробіть свій стенд гостинним і відкритим – кожен відвідувач заслуговує на увагу і ввічливе вітання. Дайте відвідувачеві озирнутися (5-10 секунд), а потім делікатно почніть спілкування. Пам’ятайте, що відвідувачу завжди легше зав’язати розмову з людиною, яка, так само як і він, стоїть. Користуйтеся почуттям гумору).
  •  Намагайтеся не тільки розповісти про ваші товари, а дайте можливість відвідувачеві ознайомитися з вашим товаром ближче, побути в ролі експерта. Відзначайте найбільш актуальні питання з боку відвідувачів, та в подальшому включайте цю інформацію в свою розповідь про особливості товару. Також використовуйте цей зворотний зв’язок для подальшого розвитку, поліпшення якості, розширення асортименту продукції.
  • Влаштовуйте конкурси, лотереї та розіграші. Це допоможе вам залучити до свого стенду більше людей і виглядати виграшно на тлі конкурентів.
  • Зберіть контакти, як у відвідувачів стенду, так і у інших учасників.
  • Слідкуйте за програмою виставки, відвідуйте семінари та спілкуйтеся з великою кількістю людей на виставці. Це збільшить ваші шанси знайти потенційних клієнтів.

Робота після виставки

  •  Протягом тижня після виставки зв’яжіться з кожним відвідувачем стенду, який залишив свої контакти. Можливо, хтось втратив вашу візитку або не може зв’язатися з вами.
  •  Так як e-mail лист може не дійти адресату, зателефонуйте потенційним клієнтам, нагадайте про себе, повідомте, наприклад, про дії промоакції, купон на яку він отримав на виставці.
  •  Подякуйте відвідувачів Вашого стенду в соцмережах.
  •  Проаналізуйте, наскільки вам вдалося досягти поставлених цілей участі у виставці, а також опрацювати зворотний зв’язок від відвідувачів стенду, зв’яжіться з організаторами і залиште свої відгуки та пропозиції.

Пам’ятайте, що аксіома будь-якої успішної рекламної дії: Ефективне охоплення цільової аудиторії + Якісна рекламна пропозиція = Зростання продажів з довгостроковим ефектом.