Рекламна кампанія виставки

Рекламна кампанія виставки HANDMADE-Expo проходить по різних каналах комунікації.

З наближенням до дати проведення виставки рекламна кампанія збільшується та актуалізується.

Реклама в пресі

Розміщення реклами в популярних виданнях тематики рукоділля, хобі, дизайн, декор

Зовнішня реклама

Борди у Києві

Фасад Міжнародного виставкового центру

Реклама в метро

Борди на стінах уздовж ескалаторів пересадочних станцій київського метрополітену

Аудіореклама

Бізнес Радіо

* список радіостанцій уточнюється

Таргетована реклама

Google, Facebook, Instagram, YouTube

SMM

Ведення корпоративних акаунтів та спільнот. Реклама в блогах, онлайн-виданнях, тематичних групах, форумах, на каналах

Реклама на тематичних майданчиках

Рекламні стенди, робота промоутерів – роздача флаєрів і запрошень, відеореклама в школах дизайну, рукоділля, творчих студіях, магазинах рукоділля, тематичних заходах

Робота контакт-центру

Телефонне запрошення відвідувачів виставки, e-mail та смс інформування

Адресні e-mail розсилки

У період активної рекламної кампанії виставки здійснюються розсилка потенційним покупцям – анонси важливих подій, інформація про учасників, новини, що містять інформацію про виставку, про нові продукти, що пропонуються учасниками

Запрошення

Розсилка запрошень по власній базі відвідувачів і фоловерів сайту

Виставковий майданчик

Залучення нової аудиторії на заходи в рамках виставки

Відеореклама

Новостні сюжети на TV, репортажна зйомка