Рекламна кампанія виставки HANDMADE-Expo проходить по різних каналах комунікації.
З наближенням до дати проведення виставки рекламна кампанія збільшується та актуалізується.
Реклама в пресі
Розміщення реклами в популярних виданнях тематики рукоділля, хобі, дизайн, декор
Зовнішня реклама
Борди у Києві
Фасад Міжнародного виставкового центру
Реклама в метро
Борди на стінах уздовж ескалаторів пересадочних станцій київського метрополітену
Аудіореклама
Бізнес Радіо
* список радіостанцій уточнюється
Таргетована реклама
Google, Facebook, Instagram, YouTube
SMM
Ведення корпоративних акаунтів та спільнот. Реклама в блогах, онлайн-виданнях, тематичних групах, форумах, на каналах
Реклама на тематичних майданчиках
Рекламні стенди, робота промоутерів – роздача флаєрів і запрошень, відеореклама в школах дизайну, рукоділля, творчих студіях, магазинах рукоділля, тематичних заходах
Робота контакт-центру
Телефонне запрошення відвідувачів виставки, e-mail та смс інформування
Адресні e-mail розсилки
У період активної рекламної кампанії виставки здійснюються розсилка потенційним покупцям – анонси важливих подій, інформація про учасників, новини, що містять інформацію про виставку, про нові продукти, що пропонуються учасниками
Запрошення
Розсилка запрошень по власній базі відвідувачів і фоловерів сайту
Виставковий майданчик
Залучення нової аудиторії на заходи в рамках виставки